Szanowni Państwo, przypominamy o obowiązku złożenia oświadczeń o trwałości projektu "Granty PGR", zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy darowizny.

Oświadczenie należy złożyć na dzień 31 stycznia 2024 r. – w terminie do 15 lutego 2024 r.

Oświadczenia można składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bobolicach (sekretariat, pokój nr 1 lub 21), a także w siedzibach szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Bobolice.

 

Osoby, które otrzymały sprzęt komputerowy w ramach programu "Granty PGR", mają obowiązek poddania się procedurze monitorowania utrzymania efektów projektu przez okres 2 lat od daty jego zakończenia przez Gminę Bobolice. Przypominamy, iż Gmina Bobolice  ma możliwość żądania okazania sprzętu komputerowego do oględzin stanu technicznego i sprawdzenia jego przeznaczenia.

Facebook.com X.com

Do pobrania